Uczniowie
klasy III w bieżącym roku szkolnym przystąpili do międzynarodowego projektu
edukacyjnego Od rysunku do programowania 2. Celem projektu jest rozwijanie
zainteresowań uczniów w zakresie technologii informacyjnej, rozwijanie
logicznego i krytycznego myślenia wyszukiwanie i selekcja informacji, doskonalenie
umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, współpraca
między uczniami.
Na
początek, we wrześniu dzieci uczestniczyły w zajęciach, w czasie których poznały
aplikację Code Karts dostępną w systemie Android. W czasie gry gracze uważnie dobierali komendy
i bez trudu przeszli wszystkie bezpłatne etapy. Samochodzik zabawka dojechał do
mety dzięki dobrze zaprogramowanym trasom.
https://padlet.com/andrescumihaela3/a52x2rfbusiu
https://padlet.com/andrescumihaela3/a52x2rfbusiu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz