piątek, 18 maja 2018

Uczymy Dzieci Programować - zadanie 17


Majowa łąka to mieszanka pięknych kolorów i zapachów. Różne gatunki roślin, kwiaty, motyle, pasikoniki to wszystko sprawia, że warto się jej dokładniej przyjrzeć. Uczniowie klas III na zajęciach komputerowych z chęcią analizowali rośliny na łące i szukali na ich temat informacji dostępnych w internecie. Następnie dzieci podpisały kwiaty i zakodowały trasę dla robota w taki sposób, żeby robot pozostawał stale w ruchu. Na koniec zajęć uczniowie zakodowali trasę na liściu, na którym znajdowała się biedronka. Zadaniem robota było pokonanie trasy od ogonka liścia do kropli rosy. Wyszukując informacji, rysując i kodując uczniowie rozwijali kompetencje takie jak: umiejętność pracy zespołowej, logiczne, algorytmiczne myślenie, zadaniowe podejście do stawianych problemów. Ozoboty na łące to kolejne zadanie wykonane w ogólnopolskim programie Uczymy Dzieci Programować. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz