poniedziałek, 22 stycznia 2018

Sudoku i proste aplikacje tabletowe



Uczestnicy zajęć projektowych z kasy 2a spotkanie rozpoczęli od kodowania na dywanie. Układając świąteczne sudoku chłopcy kształtowali umiejętność logicznego myślenia, kojarzenia oraz postrzegania. Druga część zajęć odbywała się przy tabletach. Dzieci cieszyły się z nowych narzędzi i ochoczo wykorzystały je do nauki programowania. Swoją tabletową przygodę zaczęły od układania kolorowych kropek według ściśle określonego wzoru. Następnie poznały prostą aplikację „Programowanie dla dzieci” oraz „KidBot”. Zajęcia przyniosły oczekiwane efekty, bowiem dzieci rozwijały twórcze myślenie układając obrazki oraz kody. Ćwiczenia zastosowane w trakcie lekcji to efekt szkolenia doskonalącego umiejętności i kompetencje zawodowe nauczycieli w zakresie programowania. 

 https://www.youtube.com/watch?v=yoZZpFE1AFw








 
 






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz