Uczestnicy
zajęć projektowych z kasy 2a spotkanie rozpoczęli od kodowania na dywanie.
Układając świąteczne sudoku chłopcy kształtowali umiejętność logicznego
myślenia, kojarzenia oraz postrzegania. Druga część zajęć odbywała się przy
tabletach. Dzieci cieszyły się z nowych narzędzi i ochoczo wykorzystały je do
nauki programowania. Swoją tabletową przygodę zaczęły od układania kolorowych
kropek według ściśle określonego wzoru. Następnie poznały prostą aplikację
„Programowanie dla dzieci” oraz „KidBot”. Zajęcia przyniosły oczekiwane efekty,
bowiem dzieci rozwijały twórcze myślenie układając obrazki oraz
kody. Ćwiczenia zastosowane w trakcie lekcji to efekt szkolenia doskonalącego umiejętności i kompetencje
zawodowe nauczycieli w zakresie programowania.
https://www.youtube.com/watch?v=yoZZpFE1AFw
https://www.youtube.com/watch?v=yoZZpFE1AFw
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz