Międzynarodowy
projekt „From drawing to programming” realizowany był przez cały rok szkolny
2017/2018 w klasach III oraz w kl. II. Założeniem projektu była wymiana
doświadczeń wśród partnerami projektu na ciekawe lekcje z programowania.
Zdjęcia z zajęć uczestnicy projektu zamieszczali na tworzonym każdego miesiąca
wspólnym padlecie.
Cele
projektu to:
-
rozwijanie zainteresowań w zakresie technologii informacyjnej,
-
usprawnienie korzystania z komputera, tabletu, robota itp.,
-
rozwijanie logicznego i krytycznego myślenia podczas wyszukiwania, selekcji,
organizowania i oceny informacji,
-
doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
-
angażowanie się we współpracę,
-
stymulowanie twórczej aktywności,
-
wykorzystanie wiedzy TIK w życiu codziennym,
-
rozwój kompetencji (wiedzy, umiejętności) w programowaniu,
-
wzajemne wsparcie we wprowadzaniu programowania uczenia się w pracy z dziećmi.
Spodziewane osiągnięcia:
- wspólny padlet tworzony tematycznie w każdym miesiącu,
- zdobycie przez uczestników projektu podstawowych umiejętności w zakresie kodowania i programowania,
- poznanie nowych aplikacji do kodowania i programowania,
- zwiększenie kompetencji korzystania z Internetu, prezentacji i wymiany informacji,
- rozwinięcie kreatywność i logicznego myślenie wśród uczniów,
- umiejętność analizowania i twórczego rozwiązywania problemów.
- wspólny padlet tworzony tematycznie w każdym miesiącu,
- zdobycie przez uczestników projektu podstawowych umiejętności w zakresie kodowania i programowania,
- poznanie nowych aplikacji do kodowania i programowania,
- zwiększenie kompetencji korzystania z Internetu, prezentacji i wymiany informacji,
- rozwinięcie kreatywność i logicznego myślenie wśród uczniów,
- umiejętność analizowania i twórczego rozwiązywania problemów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz