wtorek, 10 kwietnia 2018

Wzrost motyla - Scratch


Scratch to edukacyjny język, stworzony jako środek do nauczania dzieci i młodzieży podstaw programowania oraz środowisko programistyczne służące do tworzenia i uruchamiania programów w tym języku. Scratch umożliwia łatwe tworzenie interaktywnych historyjek, animacji, gier, muzyki. Programowanie odbywa się w sposób wizualny - elementy języka mają kształt puzzli a poprzez przeciąganie mogą być układane w określonym porządku. W ten sposób tworzy się kod przypisany określonemu obiektowi. Obiekty mogą reagować na zdarzenia zewnętrzne. Wygląd postaci przypisanych do obiektów można wybierać z zasobnika, tworzyć lub importować z zewnątrz.
Uczniowie zajęć projektowych "Uniwersytet uczniowski szansą na lepszą przyszłość chetnie poznają ten program i tworzą w nim swoje projekty. Wybrane z tematu "Wzrost motyla" preznetujemy na blogu:

Emanuel Błaszko

Franciszek Jamróz

 
Hubert Bis


Maciej Moroz


Miłosz Lipczuk


Antek Wybraniec


Mikołaj Andrzejewski


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz